maybe we should teach the way they learn.”
Ignacio Estradа
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати способи пізнання своїх учнів і закладати це в основу організації спільної діяльності педагогів та школярів на уроці.
У різні епохи формувалися різні погляди
на завдання і характер навчання, особливий для кожного суспільства, відповідно
до конкретних умов його життя. Сьогодні великий інтерес виявляється до вивчення
іноземної мови учнями навчальних закладів. Тож застосування на заняттях інтернет-технологій та
когнітивно-комунікативного підходу – досить
ефективний та доцільний засіб у формуванні мовної компетенції та стійкої
мотивації школярів до вивчення англійської мови. Це сприяє розвитку комунікативних
здібностей учнів. Крім того, це дозволяє відійти від традиційних форм навчання й підвищити індивідуалізацію
навчальної діяльності учнів, оптимізувати засвоєння мовних структур та
граматичних правил, а також подолати монотонність заняття при формуванні
мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів при навчанні англійської мови.
10 травня 2017 року на базі Грем’яцької ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний постійно діючий семінар-практикум
вчителів англійської мови
Тема
семінару: «Підвищення
ефективності уроку англійської мови шляхом використання комунікативно-когнітивного
підходу".
У роботі семінару взяли участь 28 вчителів.
Відповідно до плану семінару педагоги опрацювали матеріали з теорії
комунікативно-когнітивного підходу до вивчення іноземної мови та «занурилися» у
світ інтернет-технологій.
Керівник методоб’єднання
Обуховська Олена Володимирівна детально проінформувала присутніх про сучасні
вимоги до уроку та про новітні тенденції розвитку освіти.
Під час теоретичної частини вчителі-колеги
презентували доповіді та презентації на теми: «Роль
когнітивно-комунікативного підходу у навчанні іноземної мови. (Степанюк Н.М. НВК «Сіянцівська ЗОШ»), «Основні підходи до вивчення іноземної мови на
початковому етапі» (Заводовська С.М. Грем’яцька ЗОШ І-ІІІ ст.), «Використання інтернет-ресурсів на уроках англійської мови» (Шпак О.В. НВК «Верхівська ЗОШ І-ІІ ст-ДНЗ Ясла-садок»)
Вчитель
Івченко-Чехолка Юлія Вікторівна у практичній частині продемонструвала
доцільність новітніх технологій та значущість роботи у системі Blogger для сучасного та креативного педагога.
До уваги присутніх була запропонована
цікава творча робота в парах «To blog or not to blog?», де вчителі
англійської мови майстерно відтворили «кроки створення блогу».
Крім цього
учасники семінару опрацювали питання, які стосувалися такої форми роботи, як Case-study. Після перегляду уроку в 11 класі долучилися до цієї сучасної освітньої
технології шляхом моделювання кейс-уроку.
Як підсумок,
вчителі дійшли одностайного висновку, що сучасний урок англійської мови повинен
бути максимально унаочнений, з використанням інформаційних технологій, носити
комунікативну та соціокультурну направленість.
Хочу подякувати
всім учасникам семінару за приємні відгуки та за надзвичайно продуктивну
роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар