четвер, 11 травня 2017 р.

Відбувся семінар вчителів англійської мови

  “If a child can’t learn the way we teach,
maybe we should teach the way they learn.”
                                                                                  Ignacio Estradа
         Учительякий хоче мати високі результати навчанняповинен знати способи пізнання своїх учнів і закладати це в основу організації спільної діяльності педагогів та школярів на уроці. 
         У різні епохи формувалися різні погляди на завдання і характер навчання, особливий для кожного суспільства, відповідно до конкретних умов його життя. Сьогодні великий інтерес виявляється до вивчення  іноземної мови учнями навчальних закладів. Тож застосування на заняттях інтернет-технологій та когнітивно-комунікативного підходу – досить ефективний та доцільний засіб у формуванні мовної компетенції та стійкої мотивації школярів до вивчення англійської мови. Це сприяє розвитку комунікативних здібностей учнів. Крім того, це дозволяє відійти від традиційних форм навчання й підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів, оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил, а також подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів при навчанні англійської мови.
        10 травня 2017 року на базі Гремяцької ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний постійно діючий семінар-практикум вчителів англійської мови
Тема семінару: «Підвищення ефективності уроку англійської мови шляхом використання комунікативно-когнітивного підходу".
У роботі семінару взяли участь  28 вчителів. Відповідно до плану семінару педагоги опрацювали матеріали з теорії комунікативно-когнітивного підходу до вивчення іноземної мови та «занурилися» у світ інтернет-технологій.
Керівник  методобєднання Обуховська Олена Володимирівна детально проінформувала присутніх про сучасні вимоги до уроку та про новітні тенденції розвитку освіти.
Під час теоретичної частини вчителі-колеги презентували доповіді та презентації на теми: «Роль когнітивно-комунікативного підходу у навчанні іноземної мови. (Степанюк Н.М. НВК «Сіянцівська ЗОШ»), «Основні підходи до вивчення іноземної мови на початковому етапі» (Заводовська С.М. Грем’яцька ЗОШ І-ІІІ ст.), «Використання інтернет-ресурсів на уроках англійської мови» (Шпак О.В. НВК «Верхівська ЗОШ І-ІІ ст-ДНЗ Ясла-садок»)
Вчитель Івченко-Чехолка Юлія Вікторівна у практичній частині продемонструвала доцільність новітніх технологій та значущість роботи у системі Blogger для сучасного та креативного педагога.
До уваги присутніх була запропонована цікава творча робота в парах «To blog or not to blog?», де вчителі англійської мови майстерно відтворили «кроки створення блогу».
Крім цього учасники семінару опрацювали питання, які стосувалися такої форми роботи, як Case-study. Після перегляду уроку в 11 класі долучилися до цієї сучасної освітньої технології шляхом моделювання кейс-уроку.
Як підсумок, вчителі дійшли одностайного висновку, що сучасний урок англійської мови повинен бути максимально унаочнений, з використанням інформаційних технологій, носити комунікативну та соціокультурну направленість.
Хочу подякувати всім учасникам семінару за приємні відгуки та за надзвичайно продуктивну роботу.



Немає коментарів: